OXI ΣΤΟΝ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟ ΤΟΥ ΟΡΦΑΝΟΥ:

23/9/08

ΑΡΓΕΙ Η ΚΥΡΙΑΚΗ???

Print this post

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ famagusta

6 εξασκηθηκαν στη πληκτρολογηση:

NdN 24/9/08 23:02  

Δεν σε βλέπω καλά και εσένα. Τώρα μετά την επόμενη Κυριακή που ο ΠΑΟΚ θα πατήσει τον Εργοτέλη (καλά για το σκουλήκι ούτε το συζητάω) και η ΑΕΚ τον γάβρο θα είσαι μόνος πρώτος. Δεν πρέπει να το έχουμε ξαναδεί αυτό στη ζωή μας.

Και σε παρακαλώ...μην πας σε κανέναν τρελογιατρό, γιατί το δοκίμασα εγώ...και τον τρέλανα και αυτόν!!

- "Γιατρέ δεν είμαι καλά, βλέπω σεντόνια με αστέρια στον ύπνο μου..."
- Ψύχραιμα ΝdN, με είχες συνηθίσει σε λoγικές προσεγγίσεις...Νόμιζα μετά το καλοκαίρι του 2003 είχες γιατρευτει...
- Γιατρέ...τα σεντόνια κουνιούνται!

Δεν είμαι καλά Novito...

NOVITO 24/9/08 23:14  

ndn ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ???
ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ
ΤΡΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ
ΜΕ ΕΡΙΞΕ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΟΥΣ (ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΛΕΩ...)

ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ
ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ
ΠΟΤ ΤΑ ΒΛΕΠΩ Τ ΑΛΛΑ ΕΞΙ
ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ
ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ
(ΑΡΓΕΙ Ο ΜΑΪΟΣ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ??0

BΙΟΤΕΧΝΕΣ 25/9/08 16:37  

με έχει κάνει ΠΑΟΚ ο παλαλός, οπότε τί να πώ...όλοι μαζί την κυριακή θα γιορτάζουμε τον θρίαμβο !

NOVITO 26/9/08 20:08  

έτσι βιο-τεχνία
όλοι για τη νίκη και συγχαρητήρια και στον παλαλό... ;)

Ανώνυμος,  27/9/08 00:44  

EGW THELW NA FATE MIA PSOLI NA THN EYXARISTITHEITE...XAXAXAXA.....

PLAKA PLAKA AN FATE PRWTOI GOAL,DYSKOLA TO GYRIZETE....NA ME THIMITHEIS ;)

NOVITO 27/9/08 00:59  

ρε κουφάλα....έτσι είσαι ρε??

Admin Control Panel

New Post | Settings | Change Layout | Edit HTML | Moderate Comments | Sign Out

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Σταμπαρετε μας...

Επιλέξτε μέσα από τα δημοφιλέστερα "δίκτυα":

Τα banner μας...





OI ΚΩΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ BANNER ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΔΩ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ....

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ...

TΟ Panic ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ...

Για να δείτε όλα τα τεύχη του Panic

Οι τελευταίες αναρτήσεις μας...

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ...

 aw2  aw2 anything-but-nd Free Image  Hosting Free Image Hosting at www.ImageShack.us / BannerFans.com ballaloum ballaloum

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP