ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ.....
Οι αστυνομικοί κάνουν λόγο για αδιαφορία από μέρους των πολιτών, αφού παρότι είναι γνωστό ότι τουλάχιστον δύο με τρεις φορές την εβδομάδα στήνονται μπλόκα σε σημεία της περιφερειακής, ο αριθμός των παραβάσεων είναι σταθερά… ανοδικός. Ενδεικτικά, την περασμένη Παρασκευή, μέσα σε ελάχιστες ώρες καταγράφηκαν 126 σοβαρές τροχαίες παραβάσεις. Συγκεκριμένα, οι αστυνομικοί “έκοψαν” 68 κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα (σ.σ. υπενθυμίζεται ότι το όριο είναι τα 90 χιλιόμετρα την ώρα). Όπως έγινε γνωστό, συνελήφθη ένας οδηγός, που υπό την επήρεια αλκοόλ, οδηγούσε με 199 χιλιόμετρα την ώρα! Ακόμα, μέσα σε λιγότερο από μία ώρα, οι αστυνομικοί σταμάτησαν δύο οδηγούς που κινούνταν με 195 χιλιόμετρα, έναν οδηγό, που έτρεχε με 181 χιλιόμετρα την ώρα, τρεις οδηγούς με 180 χιλιόμετρα, εννιά με ταχύτητες 170 έως 176 χιλιόμετρα την ώρα και 20 οδηγούς με ταχύτητες πάνω από 140 χιλιόμετρα την ώρα. “Κάνουμε εντατικούς ελέγχους στην περιφερειακή και στήνονται αστυνομικά μπλόκα τουλάχιστον δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Τις βραδινές ώρες αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες και είναι ιδιαίτερα αυξημένος ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων. Οι οδηγοί δεν πρέπει να ξεχνούν ότι πρόκειται για έναν δρόμο με συγκεκριμένες δυνατότητες, που σε κάποια σημεία του απαιτεί προσοχή”, ανέφερε στη “Μ” ο υποδιευθυντής της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Αναστάσιος Αποστολίδης. Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος, “δυστυχώς η αύξηση των προστίμων και η αυστηροποίηση των κυρώσεων, δεν έχουν επιφέρει ανάλογα αποτελέσματα στην μείωση των παραβάσεων του ΚΟΚ. Υπάρχει ανάγκη για επιμόρφωση των παλαιών και νέων οδηγών, όσον αφορά στην κυκλοφοριακή αγωγή”.
Πέντε φορές περισσότερα αυτοκίνητα από αυτά που κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί περνούν καθημερινά από την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης. Οι μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσουν οι οδηγοί, οι ανάποδες κλίσεις, η στενότητα του οδοστρώματος και η φθορά της ασφάλτου είναι τα μεγάλα προβλήματα ενός δρόμου κορεσμένου, ο οποίος έχει χάσει προ πολλού τον υπεραστικό χαρακτήρα του, τόσο πρακτικά όσο και τεχνικά. Η περιφερειακή οδός σχεδιάστηκε το μακρινό 1970 με το δεδομένο ότι θα τη διέσχιζαν καθημερινά 35.000 οχήματα. Σήμερα από την περιφερειακή διέρχονται περίπου 140.000 οχήματα (η εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Αθηνών δέχεται σε ένα 24ωρο 50.000 οχήματα). Με βάση παλιότερη μελέτη της διεύθυνσης Ελέγχου και Συντήρησης Έργων (ΔΕΣΕ), κάθε μέρα στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης σημειώνονται, κατά μέσο όρο, τρία-τέσσερα τροχαία ατυχήματα, συνήθως με υλικές ζημίες, ενώ καταγράφεται τουλάχιστον μία σύγκρουση με τραυματισμό την εβδομάδα. Κάθε χρόνο καταστρέφονται περίπου 2,5 χιλιόμετρα στηθαίου στην περιφερειακή, τα οποία επιδιορθώνονται από συνεργεία της ΔΕΣΕ.
Τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης σημειώνονται όχι στο τούνελ στην περιοχή της Τούμπας (18ο χλμ. από το Καλοχώρι), όπως θα ανέμενε κανείς, αλλά στο 16ο χιλιόμετρο της περιφερειακής οδού, πριν από τον κόμβο της Τριανδρίας.
2 εξασκηθηκαν στη πληκτρολογηση:
Αφού τα λέει ο ειδικός έτσι θα είναι...
Που χάθηκες ρε ψυχή;
γάμησε τα Νίκο χοντρή τσαπού στη δουλειά βάλε και τον δικέφαλο (ασπρόμαυρο για μένα , κιτρινιασμένο για σένα...) χαθήκαμε γμτ!
Δημοσίευση σχολίου