OXI ΣΤΟΝ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟ ΤΟΥ ΟΡΦΑΝΟΥ:

14/12/07

Print this post

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ
Έχω πονοκέφαλο = Έχω πονοκέφαλο
Είμαι κουρασμένος = είμαι κουρασμένος
Νυστάζω = νυστάζω
Θες να πάμε σινεμά; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου Πάμε για φαγητό; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου
Μπορώ να σε ξαναπάρω τηλ.; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου
Είπα κάτι λάθος; = Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου πρήζεις τ'αρχ... Είπα κάτι λάθος; = Τι ψυχολογικό υστερικό τραύμα βιώνεις αυτή τη στιγμή; Βαριέμαι = θες να πάμε στο κρεβάτι;
Σ' αγαπώ = Ναι, αλλά τώρα θα πάμε στο κρεβάτι!
Και εγώ σ' αγαπώ = ακόμα δεν είσαι στο κρεβάτι;
Ναι μ' αρέσει αυτό το φόρεμα = και τσουβάλι να φόραγες το ίδιο μου κάνει, αγόρασέ το να τελειώνουμε!

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Ναι = Όχι
Όχι = Ναι
Εχω πονοκέφαλο = Ούτε να το διανοηθείς...
Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς
Χρειάζομαι = Θέλω
Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι προφανής
Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις
Πρέπει να μιλήσουμε = Έχω να σου κάνω παράπονα
Φυσικά κάν' το άμα θέλεις = Μη το τολμήσεις να το κάνεις
Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα!
Είσαι και πολύ άνδρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμά ;
Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = κάποια μαλακ#α έχεις κάνει...
Σβήσε το φως = Έχω κυτταρίτιδα
Η κουζίνα δεν με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούριο σπίτι / διαμέρισμα
Aκουσα έναν θόρυβο = Έχω καταλάβει ότι σε πήρε ο ύπνος
Μ' αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό
Πόσο πολύ μ' αγαπάς ; = Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σ' αρέσει

0 εξασκηθηκαν στη πληκτρολογηση:

Admin Control Panel

New Post | Settings | Change Layout | Edit HTML | Moderate Comments | Sign Out

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Σταμπαρετε μας...

Επιλέξτε μέσα από τα δημοφιλέστερα "δίκτυα":

Τα banner μας...





OI ΚΩΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ BANNER ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΔΩ

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ....

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ...

TΟ Panic ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ...

Για να δείτε όλα τα τεύχη του Panic

Οι τελευταίες αναρτήσεις μας...

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ...

 aw2  aw2 anything-but-nd Free Image  Hosting Free Image Hosting at www.ImageShack.us / BannerFans.com ballaloum ballaloum

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP